Αρχική Καταγγελίες Πώς συμπληρώνεται η φόρμα καταγγελιών (F.A.Q.)

Πώς συμπληρώνεται η φόρμα καταγγελιών (F.A.Q.)

Δυσκολεύεστε να συμπληρώσετε τη φόρμα καταγγελιών στοιχηματικών εταιριών και καζίνο;
Διαβάστε το παρακάτω άρθρο μας με σύντομες ερωτήσεις και απαντήσεις και θα λύσετε κάθε απορία σας.

Σύντομες ερωτήσεις και απαντήσεις – F.A.Q.

Loader image

Απάντηση: Αφού έχετε ανοίξει τη σελίδα υποβολής καταγγελίας θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας κάτω από την κατηγορία “Εγγραφή“.

Θα σας ζητηθούν:

  • Όνομα – το όνομά σας
  • Επώνυμο – το επώνυμό σας
  • emailΠΡΟΣΟΧΗ! θα πρέπει να αντιστοιχεί στον ίδιο λογαριασμό email με τον οποίο έχετε κάνει εγγραφή στην εταιρία για την οποία θέλετε να υποβάλλετε καταγγελία ώστε να μπορέσει να γίνει αποτελεσματικά η επικοινωνία
  • Συνθηματικό – εδώ συμπληρώνεται έναν κωδικό για να μπορέσετε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Επιλέγετε την “Εμφάνιση συνθηματικού” σε περίπτωση που θέλετε να ελέγξετε πως έχετε γράψει σωστά το συνθηματικό σας

Επιλέγετε “Αποδέχομαι τους όρους και τις προϋποθέσεις” αφού διαβάσετε και συμφωνείτε με τους όρους και τις προϋποθέσεις

(σε περίπτωση που για κάποιο λόγο δε συμφωνείτε, δε μπορείτε να προχωρήσετε στην εγγραφή και υποβολή της καταγγελίας σας)

Τέλος, κάνετε κλικ στο κουμπί [Δημιουργία λογαριασμού]. Μόλις ολοκληρώσετε την παραπάνω διαδικασία θα λάβετε σχετικό email στο λογαριασμό που έχετε δηλώσει.

Απάντηση: Αφού έχετε ανοίξει τη σελίδα υποβολής καταγγελίας κάτω από την κατηγορία “Σύνδεση” θα πρέπει να συμπληρώσετε το email και το συνθηματικό που δηλώσατε κατά την εγγραφή στα αντίστοιχα πεδία και να κάνετε κλικ στο κουμπί [Σύνδεση] Στην περίπτωση που θέλετε να αποθηκεύσετε στον περιηγητή σας (browser) τα στοιχεία σύνδεσης, επιλέγετε “Να με θυμάσαι”

Απάντηση: Αφού έχετε ανοίξει τη σελίδα υποβολής καταγγελίας δίπλα στο κουμπί [Σύνδεση], κάνετε κλικ στο “Ξέχασα το συνθηματικό;” Στο παράθυρο που θα ανοίξει συμπληρώνετε το email με το οποίο έχετε κάνει εγγραφή και έπειτα κάνετε κλικ στο κουμπί [Ζητήστε νέο συνθηματικό]. Στη συνέχεια θα λάβετε ένα email με τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε για να ανακτήσετε την πρόσβαση στο λογαριασμό σας.

Απάντηση: Μόλις συνδεθείτε, εμφανίζεται η φόρμα Υποβολής Καταγγελίας.
Συμπληρώνετε το Θέμα και στην Περιγραφή περιγράψτε μας λεπτομερώς το πρόβλημά σας.
Στη συνέχεια επιλέξτε το τμήμα στο οποίο θέλετε να αποσταλεί η καταγγελία σας και την εταιρία με την οποία έχει δημιουργηθεί το πρόβλημα.
Ιδανικά, μπορείτε να προσθέσετε μέχρι 2 αρχεία (φωτογραφίες jpg, jpeg ή .pdf) που να αποδεικνύουν το πρόβλημα.
Προσοχή: το κάθε αρχείο θα πρέπει να είναι το πολύ 2MB

Τέλος κάνετε κλικ στο κουμπί [Υποβολή αιτήματος]

Δείτε επίσης

Perfect Goal Banner
Perfect Goal Banner